2016 m. gruodžio 13 d., antradienis

Mano namai - Kauno rajonas

https://www.facebook.com/kaunorajonobendruomene/videos/vb.198652350304116/725794167589929/?type=2&theater


LRT televizija rodo dokumentinių filmų ciklą „Mano miestas“. Gruodžio 8 dieną buvo kviečiama susipažinti su Kauno rajonu – į kelionę dviračiu po jo apylinkes leidosi aktorius Eimutis Kvoščiauskas, kuris gimė ir užaugo Vilkijoje.

„Na ir kas, kad aš šiuo metu čia negyvenu, kad sugrįžtu tiktai trumpam, kad tik pravažiuoju. Vis tiek čia yra mano namai – Kauno rajonas. Čia gimiau, čia užaugau; čia – mano Nemunas“, - kalba žinomas aktorius. „Nuo pat mažens neįsivaizdavau, kad galima būtų gyventi kur nors kitur, o ne prie upės. Ir ta Nemuno tėkmė tarsi visada sakė, kad kažkur yra tolimesnis pasaulis, kažkur tos upės suteka... ir tada pats galvodavau, kad kažkur, kai užaugsiu, su ta Nemuno vaga nutekėsiu ir pats“, - atsiminimais iš vaikystės dalijasi E. Kvoščiauskas.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą